POMOC

Logowanie

Twoim loginem do portalu SMoKL jest adres e-mail, który został podany podczas rejestracji. Hasło ustalasz samodzielnie podczas rejestracji w serwisie. Istnieje możliwość jego zmiany w Profilu użytkownika.

Problemy z logowaniem

W przypadku problemów z logowaniem skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?”, którą znajdziesz pod formularzem logowania. Podaj adres e-mail używany jako login w portalu https://smokl.aotm.gov.pl. na Twoją skrzynkę wyślemy wiadomość z linkiem umożliwiającym zmianę hasła. Jeśli jej nie otrzymałeś, sprawdź czy nie została uznana za spam.

Jeśli nadal masz problemy z logowaniem napisz do nas wiadomość elektroniczną na adres smokl@aotm.gov.pl

Mam problemy z przekazywaniem danych

Preferowaną przez nas formą komunikacji przy przekazywaniu danych jest „Moduł komunikacji”, dostępny dla użytkowników zalogowanych. Odnośnik do niego znajdziesz na górze strony. W celu wysłania wiadomości wybierz opcję „Utwórz wiadomość” a następnie wskaż czego dotyczy Twoje zapytanie oraz w ramach jakiego zadania chcesz się z nami skontaktować.

W przypadku potrzeby uzyskania dodatkowych wyjaśnień możesz się z nami skontaktować wysyłając wiadomość elektroniczną. W przypadku:

Edycja danych osobowych

Masz możliwość zmiany swoich danych osobowych, po zalogowaniu do portalu https://smokl.aotm.gov.pl, w znajdującej się w Twoim profilu użytkownika do którego dostaniesz się po kliknięciu ikonki obok Twojego imienia i nazwiska.

Pamiętaj! – jeśli podczas rejestracji konta podałeś adres e-mail jako login, późniejsza zmiana tego adresu w Twoim profilu nie spowoduje zmiany loginu.