Pomoc
POMOC
Logowanie
Twoim loginem do portalu SMoKL jest adres e-mail, który został podany podczas rejestracji. Hasło ustalasz samodzielnie podczas rejestracji w serwisie. Istnieje możliwość jego zmiany w Profilu użytkownika.
Problemy z logowaniem
W przypadku problemów z logowaniem skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?”, którą znajdziesz pod formularzem logowania. Podaj adres e-mail używany jako login w portalu https://smokl.aotm.gov.pl. na Twoją skrzynkę wyślemy wiadomość z linkiem umożliwiającym zmianę hasła. Jeśli jej nie otrzymałeś, sprawdź czy nie została uznana za spam.
Jeśli nadal masz problemy z logowaniem napisz do nas wiadomość elektroniczną na adres smokl@aotm.gov.pl
Mam problemy z przekazywaniem danych
Preferowaną przez nas formą komunikacji przy przekazywaniu danych jest „Moduł komunikacji”, dostępny dla użytkowników zalogowanych. Odnośnik do niego znajdziesz na górze strony. W celu wysłania wiadomości wybierz opcję „Utwórz wiadomość” a następnie wskaż czego dotyczy Twoje zapytanie oraz w ramach jakiego zadania chcesz się z nami skontaktować.
W przypadku potrzeby uzyskania dodatkowych wyjaśnień możesz się z nami skontaktować wysyłając wiadomość elektroniczną. W przypadku:
- zagadnień formalno-prawnych oraz nawiązania współpracy z AOTMiT jest to adres taryfikacja@aotm.gov.pl
- problemów z weryfikacją danych medyczno-kosztowych prosimy o kontakt na adres weryfikacja@aotm.gov.pl
- problemów z weryfikacją danych finansowo-księgowych prosimy o kontakt na adres dane-kosztowe@aotm.gov.pl.
Edycja danych osobowych
Masz możliwość zmiany swoich danych osobowych, po zalogowaniu do portalu https://smokl.aotm.gov.pl, w znajdującej się w Twoim profilu użytkownika do którego dostaniesz się po kliknięciu ikonki obok Twojego imienia i nazwiska.
Pamiętaj! – jeśli podczas rejestracji konta podałeś adres e-mail jako login, późniejsza zmiana tego adresu w Twoim profilu nie spowoduje zmiany loginu.